Re: [Forum] Jeg har lidt problemer

From: Jesper Fruergaard Andersen <aalug@skydiver.dk>
Date: Mon Jul 02 2001 - 15:33:51 CEST

On Monday 02 July 2001 14:49, you wrote:
> - Jeg skal næste år læse datalogi-matematik på Aarhus Universitet,

Godt valg, hvis man kan li' matematik, ellers er dat-mult et alternativ.

> og så tænkte jeg på at købe en Palm Vx med full-size tastatur,
> den skal bruges til at tage notater på. Nu har jeg spurgt Palm
> om der er drivere til Linux til den, men det var ikke noget de
> gjorde i. Min tanke er selvfølgelig er at det er der, men hvordan
> er kompatibiliten?

Jeg bruger følgende. Det virker udemærket.

ii kpilot 2.1.1-2 Palm Pliot sync tool for KDE
ii pilot-link 0.9.5-pre5-1 Tools to communicate with a 3COM Pilot PDA o

> - Derudover skal jeg også have hjælp til at evaluere værdien af
> Palm til notater, da matematik har mange specialtegn. Min første
> tanke var at jeg bare skrev koden til LaTex og så overførte
> den til LaTex når jeg havde mulighed for det.

Det er alt for langsomt og besværligt til at du kan nå det under en
forlæsning. Hvis du vil havde det på computer er det nok bedst først at tage
notater på papir og så skrive det ind på PC bagefter, men er det besværet
værd?

> Hvor kan man downloade S.u.S.E Linux henne?

Skal den ikke købes? Ellers se:
http://www.suse.com/
http://www.linuxpusher.dk/

> Hvilke newsgroups er anbefalesværdige med hensyn til Linux?

fx. dk.edb.system.unix

--
Jesper