Re: [Forum] Jeg har lidt problemer

From: Jens Lindhardt <lindhardt@skjoldhoej.dk>
Date: Mon Jul 02 2001 - 15:15:22 CEST

Vedr.: Linux
Prøv at se her: http://www.oreillynet.com/pub/a/network/2000/05/05/magazine/PalmLinux.html

/Jens
  ----- Original Message -----
  From: René Molbo Jacobsen
  To: forum@aalug.dk
  Sent: Monday, July 02, 2001 2:49 PM
  Subject: [Forum] Jeg har lidt problemer

  - Jeg skal næste år læse datalogi-matematik på Aarhus Universitet,
  og så tænkte jeg på at købe en Palm Vx med full-size tastatur,
  den skal bruges til at tage notater på. Nu har jeg spurgt Palm
  om der er drivere til Linux til den, men det var ikke noget de
  gjorde i. Min tanke er selvfølgelig er at det er der, men hvordan
  er kompatibiliten?
  - Derudover skal jeg også have hjælp til at evaluere værdien af
  Palm til notater, da matematik har mange specialtegn. Min første
  tanke var at jeg bare skrev koden til LaTex og så overførte
  den til LaTex når jeg havde mulighed for det.

  Hvor kan man downloade S.u.S.E Linux henne?
  Hvilke newsgroups er anbefalesværdige med hensyn til Linux?

  Med venlig hilsen
  René Molbo Jacobsen
  Glarbjergvej 122, 2.tv
  8900 Randers