[Forum] Jeg har lidt problemer

From: René Molbo Jacobsen <geniuses@molbo.com>
Date: Mon Jul 02 2001 - 14:49:28 CEST

- Jeg skal næste år læse datalogi-matematik på Aarhus Universitet,
og så tænkte jeg på at købe en Palm Vx med full-size tastatur,
den skal bruges til at tage notater på. Nu har jeg spurgt Palm
om der er drivere til Linux til den, men det var ikke noget de
gjorde i. Min tanke er selvfølgelig er at det er der, men hvordan
er kompatibiliten?
- Derudover skal jeg også have hjælp til at evaluere værdien af
Palm til notater, da matematik har mange specialtegn. Min første
tanke var at jeg bare skrev koden til LaTex og så overførte
den til LaTex når jeg havde mulighed for det.

Hvor kan man downloade S.u.S.E Linux henne?
Hvilke newsgroups er anbefalesværdige med hensyn til Linux?

Med venlig hilsen
René Molbo Jacobsen
Glarbjergvej 122, 2.tv
8900 Randers