Re: [Forum] boot-diskette og andre

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Sun Jun 24 2001 - 23:13:38 CEST

Du skal bruge rawrite.exe fra biblioteket dosutils på din Red Hat CD.
rawrite.exe bruges til at læse et floppy disk image fra biblioteket
images (også på CD'en), og kopiere dette image over på en floppy.

Den eksakte kommando linie kan jeg desværre ikke give, da jeg ikke kører
MS operativ systemer selv.
Prøv evt. rawrite.exe -?

Håber det hjælper...

Mvh
Brix

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
A hacker does for love what others would not do for money.