Re: [Forum] Debian gider ikke =(

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Sat Jun 23 2001 - 13:52:29 CEST

On 23, Jun, 2001 at 12:17:07PM +0200, Thomas G Kristensen wrote:
> Hejsa alle!
>
> Nu har jeg fået de Debian CD'er jeg forespurgte om forleden, men
> nu har jeg straks et problem med installationen. Jeg når frem til
> at den skal til at installerer minimums installationen eller hvad
> man kan kalde det, og så går den kold. Den kan sagtens mounte swap
> og / og den kan sagtens finde filerne på mit cdrom-drev, men den
> kan stopper ved drivers.tgz (det er vist den første) og skriver at
> der var en fejl. I baggrunden kan jeg skimte (hvorfor har de ikke
> et log window i stedet) at der er en forkert length, jeg kan bare
> [...]

Dovne Debian.

Det lyder i høj grad som om der er en korrupt fil på CD'en.
Er det muligt for dig at hente den eller de filer det drejer sig om og
lægge dem på din FAT32 partition?

Ellers er det vel muligt at få byttet CD'en.

Håber det hjælper.

Mvh.
        Morten

--
"There are trivial truths and there are great Truths.
 The opposite of a trivial truth is obviously false.