[Forum] Debian gider ikke =(

From: Thomas G Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Sat Jun 23 2001 - 12:17:07 CEST

Hejsa alle!

Nu har jeg fået de Debian CD'er jeg forespurgte om forleden, men
nu har jeg straks et problem med installationen. Jeg når frem til
at den skal til at installerer minimums installationen eller hvad
man kan kalde det, og så går den kold. Den kan sagtens mounte swap
og / og den kan sagtens finde filerne på mit cdrom-drev, men den
kan stopper ved drivers.tgz (det er vist den første) og skriver at
der var en fejl. I baggrunden kan jeg skimte (hvorfor har de ikke
et log window i stedet) at der er en forkert length, jeg kan bare
ikke se på hvad, men jeg går ud fra at det er en checksum et sted.

Jeg får samme fejl hvis jeg prøver at kopierer filerne til en FAT32
partition i windows og beder den om at installerer derfra. Nøjagtigt
den samme fejlbesked...

Nogen der ved hvad der er i vejen?
Svar venligst på geko@g2k.dk da det er den eneste mail jeg kan tjekke
lige nu, eftersom jeg er ved at geninstallerer Linux (forhåbentligt!)

mvh
Thomas G. Kristensen