Re: [Forum] Firewall X11 monitor/alert app?

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Fri Jun 22 2001 - 14:21:58 CEST

On 22 Jun 2001 07:15:03 +0200, Morten Liebach wrote:
> Hvad med root-tail på http://www.goof.com/pcg/marc/root-tail.html?
>
> Den virker som alm. tail, skriver bare til rootvinduet i X med
> font og farve efter eget valg.
> Du kan desværre ikke pipe input igennem en grep, men ellers er det et
> lækkert lille program.
>
> Mvh.
> Morten

Det var ikke lige dét, jeg havde i tankerne. Jeg bruger allerede
Tick-A-Stat (En GNOME applet) til at "taile" /var/log/messages, jeg
havde mere et eller andet grafisk i tankerne. Et eller andet der kan
poppe op med de beskededer man via iptables har smidt til LOG.

Måske jeg bliver nødt til at skrive en app selv?

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
A hacker does for love what others would not do for money.