[Forum] Sv: [Forum] distributioner på cd i aarhus

From: web-pen <web-pen@web-pen.com>
Date: Wed Jun 20 2001 - 00:31:43 CEST

Hej David !
Jeg er MEGET interesseret i en Mandrake version af Linux kopieret på CD'er og betaler gladeligt dine omkostninger forbundet med en brænding og eventuel forsendelse ! Og tak for din hjælpsomhed.
Men hvordan ordner vi aftale og eventuel forsendelse/afhentning/betaling ?
Jeg bor i Hjortshøj nord for Århus, men arbejder i Brabrand vest for Århus og passerer ofte gennem midtbyen. Så jeg kan eventuelt godt hente CD'erne hos dig.
Kontakt mig venligst på
arbejde (hverdage 9-17) tlf. 86 26 29 12 (spørg efter Jakob), eller
mobil 22 21 21 41 eller derhjemme (privat efter kl. 19.00) tlf 86 74 15 20
eller pr. email: jbmelbye@web-pen.com / web-pen@worldonline.dk
(jeg er ved at flytte mit domæne og mailhotel).

Venlig hilsen

Jakob B. Melbye