Re: [Forum] distributioner på cd i aarhus

From: Claus Ladekjær Wilson <clw@get2net.dk>
Date: Tue Jun 19 2001 - 05:16:30 CEST

Jeg har både mdk 7.2 og 8
Jeg kan køre mdk på min pentium 200 mhz, men fandt ud af en fordel i at
installere i expertmodus og gøre basisinstallationen så lille som mulig. Det
er nødvendigt at spare lidt på hukommelseskrævende dæmoner og
ekstraprogrammer, som følger med mdk.

Mandag 18. Juni 2001 15:42 skrev du:
> Hej alle !
> Vi skal til at experimentere med linux på det computerværksted for børn og
> unge, jeg er ansvarlig for.
>
> Jeg mangler derfor en linux-distribution (Redhat eller Mandrake), der kan
> køre på en Pentium Pro 133 Mhz med to harddiske på 1,2 og 2,5 Gb, 64 Mb RAM
> og netkort). Er der noget sted i Aarhus, hvor man kan købe en af de nævnte
> distributioner og i givet fald kan Mandrake køre på denne 133 Mhz-maskine ?
> (Det tager lidt for lang tid at downloade dem med et 256 adsl-modem)
>
> Er der desuden noget til hinder for at koble maskinen op på et
> [...]

Greetings / Venlig hilsen
Claus Ladekjær Wilson
Kirkedammen 19 2. tv 8000 Århus C
Tlf. 86112234 fax 75828072
http://hjem.get2net.dk/clw epost: clw@get2net.dk
running Linux Mandrake 8 kernel 2.4.3-20