[Forum] RE: [Forum] distributioner på cd i aarhus

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Mon Jun 18 2001 - 23:52:40 CEST

Nej, der er ingen problemer i at koble linux på et peer-to-peer netværk. Nu
kender jeg ikke lige Speedstream-modem løsningen, men hvis det ikke er en
router løsning, så vil jeg forslå at du bruger din linux-box som
router/firewall, den klare opgaven perfekt, og samme tid er firewall delen
helt kanon

det var bare det jeg ville sige....hej

Kasper