[Forum] Tillykke til mig :-)

From: David Nielsen <Lovechild@mailme.dk>
Date: Mon Jun 18 2001 - 09:53:05 CEST

Tænkte lige, jeg ville spilde alles tid med at fortælle, at idag er det min
fødselsdag, samtidig med, at jeg også bliver færdig med min uddannelse (først
på Onsdag, men alligevel).
Som en gave til mig selv har jeg smidt Bills OS på døren, og er gået 100%
Debian Unstable på alle mine maskiner. Så til den person (Kasper???) som
spurgte til Applikationer til brug som erstatning for M$ produkter:

OS, Debian Unstable
Brugerflade, KDE 2.1.1
Mail/Kalender, Evolution, KMail
Office, OpenOffice, Staroffice evt. KOffice
Browser, Konqueror, Mozilla
Winamp, Xmms, FreeAMP
DVD, Xine
DiVX, aviplay
CDR, cd-record + GUI, fx GToaster
p0rn viewer, gtksee (Acdsee GTK+ klon)
Skanner software, Gimp + SANE

Til netværk har jeg hørt om noget der hedder Etheral (eller noget lignende)
som skulle dække dine behov.

Eller kan du tjekke www.freshmeat.net , de har et GENIALT browsing system som
kan hjælpe dig med at vælge.

- David