Re: [Forum] Linux som workstation

From: Mikkel Mastrup <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Sun Jun 17 2001 - 02:58:06 CEST

>Hejsa....

Davs...

>For at jeg får den brugt, så skal jeg ligesom vide hvilke
>programmer jeg kan bruge istedet for de MS programmer jeg bruger idag.

Jamen jeg vil da også lige bidrage.

>Så her er en liste over de programmer jeg bruger mest
>
>Browser: IE 5
Nu har jeg godt nok ikke internet adgang fra min Linux-maskine. Når jeg
leger lidt med hjemmesider på Linux-box'en så bruger jeg dog Galeon. Ellers
er Lynx da altid god at have ved hånden ;-)

>Mail/Kalender: Outlook (som jeg sync. med min Palm)
>Netmonitor: Net-Xray / MS Netmonitor (fra NT 3.51)
Hvad er det?

>MP3: Winamp
XMMS

http://www.sslug.dk/linuxbog/applikationer/bog/spille-dvd.html

>FTP Klient: Leech FTP (den kan køre flere treads)
>CDR: Easy CD Creator / CDR-Win
>Scanner/Pic: Adobe Photoshop
Jeg har slet ikke sådan noget smart noget :-)

>Pic view'er: Acdsee
GQview er et rigtig godt bud.

Mikkel
--->> Stop software piracy -- use free software! <<---