Re:[Forum] Stofanet

From: Gunner Carstens <g.c@mail1.stofanet.dk>
Date: Thu Jun 14 2001 - 23:34:38 CEST

> Hvad siger statussiden på kabelmodemet egentligt?
> Er der lys i de dioder, der skal være lys i?
Ja, og også bag på linux-maskinen

> Mit kabelmodem (Surfboard SB4100) siger:

Det samme siger mit surfboard 3100 både fra mac og linux ...

Jeg kan (jo) godt komme på signon.stofanet.dk fra mac uden at være logget
på, men dét kan jeg ikke fra linux. Som om kommunikationen stopper ved
modem'et...

Nå.. jeg må holde for i dag, tak for hjælpen, håber jeg kan knække problemet
i nærmeste fremtid ..
/gunner