[Forum] Kæmpe-cluster

From: Mikkel Mastrup <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Wed Jun 13 2001 - 01:57:03 CEST

Jeg er normalt meget hurtig til at få slettet mine e-mails og det er da
heller ikke alle sammen jeg når at få læst. I dag fandt jeg pludselig 3
e-mails fra d. 10 juni (og deromkring) fra en af SSLUG's mailinglister. De
vil åbenbart bygge en kæmpe-cluster sammen med NJLUG og det lignier noget
som alle LUG'er kan deltage i. Og hvis der er nogen som ved hvordan man
laver clustrer, så er det da os ;-) Her nedenunder er der de tre mail som
jeg havde tilbage:

Fra Peter Toft:

Lad os fortsætte tråden på sslug-moede-listen.

Jeg synes personligt at ideen er helt fed og vi skal
slutte op om den, hvad siger I?

--
Peter Toft, Ph.D. [pto@sslug.dk] http://www.sslug.dk/~pto
So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but