Re: [Forum] Rawrite og install-boot-disk

From: Lars Clausen <lrclause@cs.uiuc.edu>
Date: Fri Jun 08 2001 - 23:20:49 CEST

On Fri, 8 Jun 2001, David Nielsen wrote:

> Hej Drenge
>
> Da vi var på LinuxForum hørte jeg et par stykker brokke over at det
> glimerende spil Transport Tycoon Deluxe aldrig var blevet portet til
> Linux. Nu er det lykkes mig at finde et alternativ, SimuTrans. Dette spil
> er udviklet på baggrund af TTD, men efter sigende med en bedre AI
> (HURRA). Spillet kan fås som binaries til Windows (AD!) og Linux (HURRA)
> - Jeg tror dog ikke det er udgivet under GPL eller på anden måde Open
> Source, men det må vi vel lærer at leve med.

For dem der er tycoon-glade og gerne vil støtte Linux-spil vil jeg da lige
nævne, at Railroad Tycoon II er portet af Lokigames
<URL:http://www.lokigames.com/products/rt2/>.

-Lars

--
Lars Clausen (http://shasta.cs.uiuc.edu/~lrclause) | Hårdgrim of Numenor
"I do not agree with a word that you say, but I    | Retainer of Sir Kegg