Re: [Forum] Rawrite og install-boot-disk

From: David Nielsen <lovechild@mailme.dk>
Date: Fri Jun 08 2001 - 21:14:54 CEST

Hej Drenge

Da vi var på LinuxForum hørte jeg et par stykker brokke over at det glimerende
spil Transport Tycoon Deluxe aldrig var blevet portet til Linux. Nu er det
lykkes mig at finde et alternativ, SimuTrans. Dette spil er udviklet på baggrund
af TTD, men efter sigende med en bedre AI (HURRA).
Spillet kan fås som binaries til Windows (AD!) og Linux (HURRA) - Jeg tror dog
ikke det er udgivet under GPL eller på anden måde Open Source, men det må vi vel
lærer at leve med.

Så her kommer lige et link

http://www.simutrans.de/english/simu/simu.html

 - David

Få din egen gratis emailadresse! Danmarks hurtigste emailserver
http://www.MailMe.dk er sponsoreret af http://www.DanBBS.dk