Re: [Forum] Debian GNU/Linux

From: Thomas G. Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Wed Jun 06 2001 - 21:25:36 CEST

Den Onsdag 6. Juni 2001 19:32 skrev du:
Tak for alle svarene, nu tror jeg først jeg skal have anskaffet mig det =)

> 2) Jeg havde problemer med netkortet, du skal rette i
> /etc/network/interfaces (husk en gateway)
Det skal nok kun gøres een gang.

> 3) Jeg havde ogsaa knas med grafik kortet, maaske kan du tage en kopi af
> din X config fil.
Ja, det glemte jeg, jeg har et nvidia geforce 2-mx, findes der en brugbar
driver på den nyeste installation, og hvad hedder denne installation? Dvs.
jeg kan forstå at Debian "spalter" da i snakker om forskellige udgaver der
egentligt er lige nye. Men hvilket versionsnummer er det nyeste?

Er det smartest f.eks. at bestille dem via. www.linuxshop.se (tror jeg nok
adressen er) eller får man ikke mere ud af det end at bestille via
www.linuxpusher.dk ??? Og hvor mange cd'er fylder den nyeste / bedste?

> Jeg vil heller anbefale at du lave en lille installtion
> og naar du saa mangle noget:
> apt-get install DetDuLigeStaarOgMangler
Det lyder som om det er optimalt hvis man har bredbånd, kan man slet ikke
overleve uden, og kun køre på cd'er?

--
mvh.
Thomas G. Kristensen