Re: [Forum] Debian GNU/Linux

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Wed Jun 06 2001 - 14:57:14 CEST

On 6, Jun, 2001 at 01:49:54PM +0200, Frederik Dannemare wrote:

> [cut]
>
> tjah, eller brug woody branch i stedet for potato branch. Uden at vide noget om det, kunne jeg let forestille mig, at progeny i høj grad tager udgangspunkt i woody branch'et - deraf bl.a. XFree86 4.0.3

Jeg mener det er Branden Robinson der står for X i Progeny, så det er
nok noget i retning af at han sidder på jobbet og laver det, og når han
så kommer hjem uploader han til Woody :-)

Glimrende ordning.

If you don't understand or are scared by any of the above
ask your parents or an adult to help you.