Re: [Forum] Debian GNU/Linux

From: Christian Frier <frier@daimi.au.dk>
Date: Wed Jun 06 2001 - 14:47:38 CEST

"Thomas G. Kristensen" wrote:
[snip]
> Det jeg egentligt er mest interesseret i at høre er, om installationen lader
> dig vælge alle pakkerne med det samme, og så kan man rode med det igen senere
> =)

...Det er næsten ikke til at huske. Det skal jo kun gøres een gang.
...men jo, det kan man da vist godt.

Noget at det bedste ved debian er den lette adgang til at installere nye
pakker eller fjerne gamle via dselect. Det er uovertruffent hvis du har
en fast / hurtig opkobling at dselect henter de udvalgte og up-to-date
pakker direkte fra ftp-siten og installerer dem. For mig har det kørt
totalt smertefrit i flere år...

Mvh Christian Frier