Re: [Forum] Debian GNU/Linux

From: David Nielsen <lovechild@mailme.dk>
Date: Wed Jun 06 2001 - 13:22:35 CEST

Velkommen blandet de få oplyste sjæle. Endnu en Debian bruger in the making.

Du kan under installationen vælg at benytte Dselect som fungere lidt ligesom
redhats gamle tekstbaseret installation. apt-get systemet er såment ikke meget
anderledes ved brug end RPM, men du kan med fordel installere fx. aptitude
eller gnomeapt til at håndtere pakker med en brugergrænseflade som er lidt mere
brugbar end CLI.

Held og lykke.