[Forum] Debian GNU/Linux

From: Thomas G. Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Wed Jun 06 2001 - 12:18:05 CEST

Hejsa alle

Jeg vil lige høre om I generelt har dårlige eller gode erfaringer med at
bruge debian som GNU platform, dvs. til Linux. Jeg overvejer at skifte til
det, men jeg ved ikke om jeg skal afsætte en aften eller en weekend til at få
apache, X, mySQL og php op og køre. Er det ligeså simpelt at flække sammen
som RedHat og SuSE, eller skal man afsætte længere tid til at sætte sig ind i
Debian-package systemet og selve installationen?

Det jeg egentligt er mest interesseret i at høre er, om installationen lader
dig vælge alle pakkerne med det samme, og så kan man rode med det igen senere
=)

--
mvh.
Thomas G. Kristensen