[Forum] Re: [Forum] Re: [Forum] Ændre rettigheder

From: Jens Lindhardt <lindhardt@skjoldhoej.dk>
Date: Wed Jun 06 2001 - 01:40:51 CEST

Det er x'et i rettigheder hvis du laver en ls -l så kan du se det, grunden
er at der skal x på mapper for at man kan gå ind i dem. Hvis filen ikke er
et program eller script få man bare en fejl hvis man forsøger at kører dem.
Det er også pænere og ændre rettighedder fil for fil og mappe for mappe.
/Jens