Re: Sv: [Forum] Rawrite og install-boot-disk

From: Svend Erik Venstrup <venstrup@mail1.stofanet.dk>
Date: Mon Jun 04 2001 - 16:15:32 CEST

linuz wrote:

> Tak for dit svar, Svenne,
> men det løste ikke problemet. Den RedHat jeg har downloaded hedder
> Seawolf-i386-disc1.iso. Kan man overhovedet kontakte enkeltbiblioteker i .iso-formatet, eller skal det "udpakkes"/åbnes først ?

--[ snip ]--

Ups. det med ISO formatet havde jeg overset!! beklager

men min viden om ISO formater er begrenset, dog jeg tror ikke det er
muligt at bruge det format fra en harddisk, det skal brændes på en cd,
jeg er ikke sikker på at du har gjort det..

Håber at der er en der kan hjælpe dig.

hilsen svenne (-;>/

Canadisk identitet:

En mere jordnær definition på den canadiske identitet lød:
En canadier er e´n der ved, hvordan man elsker i en kano.
Værdifuld viden i en tid hvor meget flyder.

        Marianne Zibrandtsen Politikken 05/05-2001