Re: [Forum] antitrust

From: Bjarke Johannesen <croix@post10.tele.dk>
Date: Sat Jun 02 2001 - 12:59:51 CEST

Hej

Jeg vil forslå at vi mødes ca. kl 17.00 på pizzariaet italia.

Det ligger nede for enden af Åboulevard, altså nede for enden af den åbne del, og lige over fra europa huse eller hvad en høje bygning nu hedder.

Eller for dem som kan alle gadenavne, på hjørnet af Åboulevarden og Mindebrogade.

Mvh Bjarke