RE: [Forum] General forsamling

From: Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
Date: Fri Jun 01 2001 - 12:43:48 CEST

Hejsa...

Jeg ER tilmeldt både announce, arrangement, moede og job med min ISP
mail adresse. Ud over dette, er jeg tilmeldt forum med min primære email
addy. Jeg har netop idag modtaget en password reminder fra AaLUG til den
omtalte ISP email adresse, så den virker i hvert fald fint.

Anyways, det eneste jeg gjorde opmærksom på var, at jeg ikke havde
modtaget nogen mail omkring vores generalforsamling, jeg har ingen
intentioner om at starte en flame ;)

Mvh
//Brix

--
Henrik Brix Andersen <btech1@users.sourceforge.net>
I think there's a world market for about five computers.