SV: [Forum] General forsamling

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Fri Jun 01 2001 - 09:56:37 CEST

Hej

jeg syntes det er lidt skod hvis vores mail system ikke kan lever mails,
derfor har jeg undersøgt lidt her og der... men denne email-adresse du
sender fra er ikke engang med på announce listen, så derfor kan vi ikke
levere lige til den.

Hvis du har andre med btech1, så er de med fails som lars allerede har gjort
opmærksom på¨.