Re: [Forum] GTK+ / GNOME

From: Anders Odgaard <a.odgaard@btinternet.com>
Date: Sun Apr 15 2001 - 17:44:18 CEST

Dejligt med et GTK+ spørgsmål. Desværre kender jeg ikke svaret.

Jeg har imidlertid et andet problem, som måske kunne tages med i samme
omgang: Hvordan ændrer jeg font i en GTK+ widget (f.eks. et scrolled text
felt)? På FAQ siden er der et svar, som imidlertid synes at ændre font for
hele applikationen, og det er jo ikke det jeg vil!

mvh
Anders