[Forum] Linux MP3-CD afspiller :-)

From: David Nielsen <lovechild@mailme.dk>
Date: Fri Apr 06 2001 - 10:06:15 CEST

Efter at have set dette gjort på LinuxForum i år er jeg blevet "hooked" på
ideen om at bygge en gammel Pentium (eller lign.) om til en del af mit
stereoanlæg.
Jeg tænkte at bygge systemet i stil med dette projekt
http://homepages.compuserve.de/asdevel/mp3-cd-player.htm

Jeg har just ikke den store erfaring med den slags arbejde, og jeg har derfor
en røvfuld spørgsmål, så hvis der er nogen på listen som har prøvet denne slags
arbejde før eller som har viden på området.
Jeg tænkte at hvis projektet nogensinde blev til noget kunne jeg skrive en
lille "how-to" til aalugs hjemmeside, da det da er et interessant Linux projekt.

Samt hvis der er nogen som har navn og email på den person som lavede Linux
playeren på som blev vist frem på LinuxForum.

MVH

David

Få din egen gratis emailadresse! Danmarks hurtigste emailserver
http://www.MailMe.dk er sponsoreret af http://www.DanBBS.dk