[Forum] KMail i Suse 7.1

From: Thomas G. Kristensen <geko@g2k.dk>
Date: Tue Mar 27 2001 - 17:40:50 CEST

Hejsa alle

Her skulle der så vær en mail om fejl i mysql, men det er der ikke...

istedet er der her en mail om en fejl i Kmail i suse 7.1

Problemet er nemlig at jeg ikke kan få kmail til at connect med serveren smtpserver.get2net.dk (og bare rolig, jeg har brugt get2net dialup!) ligemeget hvor meget jeg end prøver...

Hvis denne mail kommer frem betyder det nok at serveren ikke fejler noget, men hvordan kan jeg få kmail til at finde serveren? Er det dns der er noget i vejen med? Jeg afprøvede lige konquest, og der var ingen problemer, men hvis den nu selv resolver hostname eller noget... ??? Nogen der har haft en lignende fejl?
den ser btw. ud som om den ingen probs. har med at hente post (selvom jeg ikke har fået noget)

mvh

Thomas G. Kristensen
http://g2k.dk

p.s. bare rolig, i skal nok få en mail om fejl i mysql senere...