Re: [Forum] nroff

From: <morten@hotpost.dk>
Date: Tue Mar 27 2001 - 10:41:59 CEST

The cacophony of voices in my head
Inform me that Kim Stenbryggen said:
> Hej Bjarke
>
> Jeg har groff installeret.

Af ren nysherrighed: virker dit man(1) system?

Da jeg engang havde Mandrake på prøve kunne jeg kun læse manpages som
root! Det blev jeg så træt af (sammen med info(1)) at jeg skyndte mig
tilbage til BSD på maskinen. :-)

Men noget tyder på at Mandrake er lidt mærkelig mht. til manpages.

Alternativt kunne du se om du kunne finde ud af hvor qmail bygger
manpages henne i dens ret anderledes build system, og få den til at lade
være med at installere /var/qmail/man/cat? hierarkiet, jeg tror det er
der fejlen ligger.
Det skulle ikke gøre det umuligt at læse qmail manpages hvis alle de
andre manpages virker, bare lige tilføj /var/qmail/man i din config ...

Håber det hjælper.

                        Morten

--
lynx -source http://home1.stofanet.dk/liebach/pgpkey.html | gpg --import -