[Forum] nroff

From: Kim Stenbryggen <kim@stenbryggen.dk>
Date: Tue Mar 27 2001 - 10:10:37 CEST

Hej

Da jeg var ved at kompilere qmail, fik jeg en fejl, fordi jeg ikke havde nroff installeret. Jeg kører en linux Mandrake 7.2 og har kigget både cd 1 og 2 igennem. Syntes ikke jeg kan finde nogen rpm som hedder noget med nroff. Desuden har jeg kigge på nettet efter en rpm eller source koden, men har ikke kunne finde noget.

Derfor ville jeg hører om der er nogen der ved om nroff ligge i en af rpm'erne på Mandrake cd'erne, eller om der er nogen der ved hvor jeg kan hente den på nettet.

/Kim Stenbryggen