Re: [Forum] FPhone

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Mon Mar 26 2001 - 06:53:03 CEST

The cacophony of voices in my head
Inform me that Anders M said:
> Hejsa
>
> Er der nogen her som kender programmet fphone?
> Jeg har hentet det, men simpelthen ikke få det til at virke!
> Nå jeg får det pakket ud, giver det de rigtige rettigheder får jeg
> fejlen,
> ./fphone-linux
> bash: ./fphone-linux: No such file or directory
>
> Nogen som lige kender programmet og ved, hvad der er galt?

Jeg aner intet om programmet, og kunne ikke finde noget på google og
freshmeat, men ... det ser umiddelbart ud til at du står i det forkerte
dir når du fyrer kommandoen af, hvad siger en 'ls'?

For mere "korrekt" brug burde du nok også anbringe fphone-linux i din
PATH, men det skal jo lige testes først. :-)

Mvh.
                Morten

--
lynx -source http://home1.stofanet.dk/liebach/pgpkey.html | gpg --import -