Re: [Forum] suse

From: Joergen Ramskov <joergen@ramskov.org>
Date: Tue Mar 20 2001 - 08:36:51 CET

> Jeg har også selv en suse der fylder een cd, men den har det med at
låse i slutningen af installationen (har en amd
> k6-2 400 mhz cpu) det er vidst ver 7.0, kan din ver 7.1 installeres
fint nok, og er det bare min skod cd?

Jeg er lige flyttet, og har derfor endnu ikke haft tid til overhovedet
at afprøve den skive jeg har med Suse 7.1, så jeg tør ikke sige om den
installerer fint, desværre

Meningen er at jeg vil brænde en ekstra skive på arbejde, hvis du er
int. i det, men jeg skal selvfølgeligt lige først have at vide om du vil
have den eller ej :-)

/Jørgen Ramskov