Re: [Forum] scsi emulering og mount

From: Claus <clw@get2net.dk>
Date: Wed Mar 14 2001 - 23:57:08 CET

Måske kan den ikke køre scsi emulering (xcdroast) samtidig med en almindelig
ide læsning af disk.
Eller: måske skal du i virkeligheden mounte dit cdrom-drev med /dev/sc0 eller
lignende

Det var bare et par forslag. Jeg mindes, at jeg skulle mounte min fars
hp-brænder som en scsi-enhed og rette dette til i fstab

--
Greetings
Claus Ladekjær Wilson