Re: SV: [Forum] unresolved symbols

From: Martin Petersen <martin.petersen@e-box.dk>
Date: Fri Mar 09 2001 - 15:54:44 CET

On Friday 09 March 2001 09:41, you wrote:
> Hej
>
> unresolved symbols betyder at der ikke er et interface i selve kernen til
> at modtage og bruge funktionaliteten af modulet.
>
> Mvh Bjarke

Så fik jeg endelig løst problemet!

Beskeden 'unresolved symbols' skyldtes en forkert System.map (kerne +
system.map kom til at ligge i roden og ikke /boot efter 'make install', uden
at jeg havde opdaget det), som er den fil hvori symbolerne defineres.
Symbolerne henviser til ganske bestemte steder i kernen hvor den givne
funktionalitet findes (så vidt jeg kan regne ud), og da disse steder ikke er
de samme ved to kompileringer af kernen, SKAL system.map høre til den aktive
kerne.

Tak for alle svar som alle har været en stor hjælp til at komme på sporet..

mvh
Martin Petersen