Re: [Forum] unresolved symbols

From: Erwin Lansing <erwin@lansing.dk>
Date: Thu Mar 08 2001 - 19:22:50 CET

On Thu, Mar 08, 2001 at 07:00:45PM +0100, Martin Petersen wrote:
> Hej
>
> Jeg har med succes tidligere kompilret og installeret nvidia's kernel-driver,
> men nu får jeg fejl fra 'insmod' (den eneste forskel er, at jeg har
> installeret de nyeste modutils, 2.4.3).
>
> Er der nogen der kan sige mig hvad alle disse 'unresolved symbols' kan
> skyldes:
> depmod: *** Unresolved symbols in /lib/modules/2.4.2/video/NVdriver
> /lib/modules/2.4.2/video/NVdriver: unresolved symbol pci_write_config_byte
[snip]

Du har sandsynligvis stadig nogle gamle moduler til at ligge som ikke
passer sammen med dine nuværende kerne. Du kan prøve at slette
/lib/modules/2.4.2 og geninstallere modulerne (make modules_install),
depmod -a, og så skulle du gerne være på banen igen.

/erwin

--
Erwin Lansing 		-- 		www.droso.org
"Computers are useless. They only give you answers"