SV: [Forum] LinuxForum 2001

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Mon Feb 05 2001 - 09:04:07 CET

hej

jeg tror ikke du har last hvad du fik tilbage....?!?

jeg fik folgende kvitering i min html browser:

Betaling accepteret
Total belob: DKK xxx.xx .
Dit ordrenummer hos DKUUG er xxxx
Dit transaktionsnummer er xxxxxx
Transaktionsdato: 2001 02 1

Vi forventer at sende billet(ter) til dig i lobet af 5 arbejdsdage.

Med venlig hilsen

DKUUG
Fruebjergvej 3
2100 Kobenhavn O