[Forum] LinuxForum 2001

From: <pf@csite.com>
Date: Sun Feb 04 2001 - 17:49:12 CET

Goddow!

Endnu engang er der manglende feedback i forbindelse med LinuxForum. Denne
gang er det dog ikke her paa listen eller i Aalug problemet ligger, men hos
arrangoerene af LinuxForum. Jeg bestilte i Fredags (2/2) to biletter, og
floej fint gennem systemet, og faar en "ordre gennemfoert"-sag. Men det er saa
det, jeg har ingen mail eller lignende faaet som bekraeftelse af min ordre.

Derudover aner jeg ikke hvem det er der staar for det system, og hvem det er
der skal kontaktes, saa jeg haaber at der er nogen der kan hjaelpe...

Mvh
ProGuy / Paul Fleischer