Sv: [Forum] StofaNet

From: <2417228m001@mail1.stofanet.dk>
Date: Wed Jan 31 2001 - 10:52:24 CET

Det slår mig lige at jeg, dengang jeg havde Stofa's montør på besøg, fik at
vide at man *ikke* måtte anvende det skærmede kabel der lå i SurfBOARD-pakken.
Montøren mumlede noget i skægget om at "han havde hørt at det ikke virkede så
godt". Og så stak han mig et UTP-kabel...
Originalkablet (STP) har en metalindkapslet "daps" i begge ender. UTP-kablet er
af plastic (bortset fra de 8 kontakter inde i stikket ;) )

Hvor svært vil det være at organisere et UTP-kabel og simpelthen bare PRØVE?

Martin

## Findes der dumme spørgsmål? ##