Re: [Forum] StofaNet

From: Erwin Lansing <erwin@droso.org>
Date: Wed Jan 31 2001 - 08:11:39 CET

On Tue, Jan 30, 2001 at 06:48:59PM +0100, Lars Jensen wrote:
[snip]

> Linus siger at den detekter mit netkort på IRQ 0, i WIN2000 detekter den IRQ
> 9, kan det have noget at sige.

Problemet er altså ikke din route/ifconfig eller noget. Det er
tydligvis et hardwareproblem, sandsynligvis fordi den ikke kan finde ud
af det rigtige IRQ. Jeg håber du har dit netkort kompileret som
modul, så kan du rode lidt med argumenterne til modprobe, så burde
du kunne finde netkortet med et andet IRQ end 0.

/erwin

--
Erwin Lansing 		-- 		www.droso.org
"Computers are useless. They only give you answers"