[Forum] mcore gcc-krydscompiler

From: Martin Filtenborg <martin.filtenborg@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue Jan 30 2001 - 22:24:44 CET

Som opfølgning til mit eget spørgsmål angående krydskompilering til
mcore: Motorola har lavet en version af GCC til msdos specielt rettet
mod mcore. Eftersom gcc er GPL, skal de jo frigive kildekoden, og denne
kan altså blot afhentes hos Motorola. Voila. Adressen - hvis nogen sku'
være interesserede - er http://www.motorola.com/SPS/MCORE/tools_gnu.htm.
De har ose været så venlige at lægge en debugger(-frontend?) (Insight)
ud, men kun som binaries - og kun til Solaris & NT.
Suk!
Altså mangler jeg stadig en gdb-frontend som kender til mcore...

Martin