[Forum] StofaNet

From: Lars Jensen <lj@soaring.dk>
Date: Mon Jan 29 2001 - 21:38:15 CET

Hej

Er der nogle som kan give mig et par gode råd til at få min stofanet
opkobling til at fungere. Jeg har en SuSE 7.0.

Mine problemer begynder måske med opsætning af netkort, jeg har to af
slagsen, Realtek 8029(AS)og Realtek 8039.

YaST2 detekter begge kort, men i hvis jeg skriver "cat /proc/net/dev" så har
jeg kun 1 kort dette er Realtek 8039 som er /eth0 (kortet til Stofanet)

Hvad kan jeg gøre for at få både /eth0 og /eth1 listet og konfigureret.

Jeg kan ikke få forbindelse til stofanet hverken igennem telnet eller Slic
som jeg har sat til /eth0

Med venlig hilsen
Lars Jensen
Adresse:
Lars Jensen
Skovbakkevej 8
8220 Brabrand
Telefon 87470017 / 20472263
Email: lars@soaring.dk
Svæveflyver - www.soaring.dk
Danmarks eneste uafhængige svæveflyverblad !