RE: [Forum] Firewall ?

From: Kasper Kamp Simonsen <kasperks@it.dk>
Date: Thu Jan 18 2001 - 20:40:56 CET

Lyder som en udemærket løsning, jeg ville dog vælge en VPN-løsning der er
baseret på IPSec.

Nu er jeg ikke klar over hvor stort et firma det drejer sig om, men
umiddelbart er 25 K jo ingen penge for en firewall løsning. Du skal huske på
at mange firewalls blive dyrere jo flere brugere der skal igennem den.

/Kasper