SV: [Forum] Linux Certifering

From: Claus Glavind <claus.glavind@adcore.com>
Date: Thu Jan 18 2001 - 13:05:31 CET

Vi har tidligere (jeg tror det var sidste år) fået en henvendelse frs
SuperUsers som er pionerer inden for Unix/Linux kurser i danmark. De har for
et par år siden oprettet kursusejendom i Skødstrup udenfor Århus. Måske det
var en ide at tage fat i dem og få et eller andet for for samarbejde igang.

Mvh Claus