SV: [Forum] En frossen process...

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Mon Jan 15 2001 - 10:13:21 CET

Hej

jeg kender til ligende forhold hvor en process ikke kan killes. Udfra hvad
jeg ved, sker det når en process har kaldt kernen, og selve kernen ikke
vender tilbage fra kaldet. Et godt eksempel er, at mounte en cdrom, også når
man støder på en fejl, kan man ikke bare kille den process som er igang med
at hente fra det fejlbehæftigede område. Jeg ikke hvorfor at en mudserver
skulle kunne lave sådan et forhold, men det forholder sig detsværre sådan,
at der er tidspunkter hvor selv UNIX skal genstartes på M$ vis...

Mvh Bjarke