[Forum] En frossen process...

From: Esben Nielsen <simlo@ifa.au.dk>
Date: Sun Jan 14 2001 - 23:12:03 CET

Jeg har en process jeg ikke kan slaa ihjel. Selv kill -9 virker ikke.
Jeg kunne blot ignorere den og genstarte programmet (austinmud), hvis ikke
lige det var fordi den gale process blokerer for at den nye kan lytte paa
port 4000.
Processens data aendrer sig ikke i ps, jeg har proevet at overskrive den
exe fil, men intent hjaelper.

For mig ligner det en kernel bug: Processen er doed men kan ikke frigoeres
fra kernel...

Jeg toer ikke proeve at reboote maskinen da jeg sidder i Århus og maskinen
står på DTU, hvor jeg først tager ud på tirsdag.

Esben Nielsen
Work:
 Architrade
 Toldbodsgade 49