SV: [Forum] Creative sound blaster pci 512

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@SCANDIHEALTH.COM>
Date: Wed Jan 10 2001 - 10:43:59 CET

hej

det er kerne moduler, så det er jo ret uafhængig af hvilken redhat du kører.
Jeg har et soundblaster live, og det kræver bare at man kompilere emu10k1
modulet. Dxr2 lyder som noget til DVD, så prøv med awe driveren.

i kerne 2.4 ligger garanteret de lyd moduler du mangler i kerne sourcen. jeg
ved ikke hvilken de ligger i for kerne 2.2

Mvh Bjarke