Re: [Forum] Maillist manager

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Mon Jan 08 2001 - 21:43:22 CET

On 8, Jan, 2001 at 06:32:08PM +0100, Lars Jensen wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der kan dele nogle erfaringer vedr. mailman eller ezmlm hvad
> skal jeg vælge og hvordan installeres det lettest?

ezmlm har den fordel at den kræver qmail for at virke.
ezmlm har den ulempe at den kræver qmail for at virke.

ezmlm er meget nem at installerer, og hvis man har fået styr på qmail er
den nem at forstå.

Jeg har forsøgt mig med ezmlm-idx (en jumbopatch til ezmlm der bruger en
database backend osv.), men det fik jeg ikke til at compile.

Som bruger[1] er jeg stor fan af den logiske og simple operation af en
ezmlm liste, og det føles lidt som om det er de ezmlm styrede lister jeg
er på der er hurtigst ... men jeg er ikke sikker for jeg har ingen tal.

HAND
                      Morten

[1]: både som subscriber og admin.

--