SV: [Forum] Installation p brbar uden cd-rom-drev.

From: <mbuskx@students.aabc.dk>
Date: Wed Jan 03 2001 - 09:18:52 CET

du kan godt gøre det ved at hjælp af begge forslag, men det er vist svære at
gøre siden installationen er blevet grafisk, f.eks var det det første valg
man skulle foretage, da man startede installationen af redhat 6.0 og 6.1, så
du skal nok bare starte installationen i tekst også kan du nok vælge
installation fra en partiotion eller fra netværk

Mogens Busk