[Forum] Installation på bærbar uden cd-rom-drev.

From: Mikkel Mastrup <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Tue Jan 02 2001 - 13:07:47 CET

Jeg sidder med en bærbar pc hvor der skal Linux på. Det er sådan en hvor
floppy- og cd-drevene ikke er i samtidig, og når cd-romdrevet sidder i fra
starten kan det ikke boote fra det. Hvordan for jeg Linux ind på den? Det
eneste der ligger på nu er Windows ME. Ken jeg kopiere en Linux-distro ned
på Windows partitionen og køre det derfra. Eller skal jeg sætte den i
netværk med en anden (Linux)computer og overføre det derfra. Eller hvad?

Mikkel